• جدید
خدمات فنی و تخصصی پرستاشاپ

خدمات فنی و تخصصی

48,000 تومان

خدمات فنی و تخصصی پرستاشاپ : در صورتی که مشکلی فنی و یا تخصصی بر روی قالب ، ماژول ها و یا تنظیمات فروشگاه پیش آمده باشد میتواند با هماهنگی قبلی از طریق تیکتینگ و یا تماس تلفنی نسبت به خرید .وبکوپ اقدام نمایید .

متخصصان وب ترن کاملا به امور فنی و تخصصی فروشگاه های پرستاشاپ تسلط داشته و آماده رفع مشکلات شما می باشند.

اعتبار خدمات
مقدار
  • سیاست امنیتی (ویرایش با ماژول اطمینان مشتری) سیاست امنیتی (ویرایش با ماژول اطمینان مشتری)
  • سیاست ارسال (ویرایش با ماژول اعتماد مشتری) سیاست ارسال (ویرایش با ماژول اعتماد مشتری)
  • سیاست بازگشت (ویرایش با ماژول اطمینان مشتری) سیاست بازگشت (ویرایش با ماژول اطمینان مشتری)

پاسخگویی بیش از 80 درصد مشکلات کاربران پرستاشاپ طی ده سال فعالیت

اگر برای انجام مشکلات فروشگاه اینترنتی پرستاشاپ خود به دنبال تیمی قدرتمند میگردید ما اینجا هستیم ؛ با تجربه ده ساله خود در دو برند سبد ساز و وب ترن ، که همواره با راه اندازی فروشگاه های قدرتمند و مطمئن در حال خدمت رسانی به مشتریان خود بوده ایم.

 

ویژگی های کارشناسان پشتیبانی آی‌پرستا (پرستاشاپ فارسی):

بیش از 10 سال سابقه حضور در سطح اول راه اندازی فروشگاه های آنلاین (جزو 25 شرکت قدیمی حضور یافته در زمینه وب)
کادری مجرب با تخصص و کارشناسی در زمینه وب و کسب و کار های آنلاین
تسلط کامل به PHP و توابع آن، تنظیمات سرور و php.ini
تسلط کامل بهروش های دیباگ پرستاشاپ و php
تسلط کامل بهSmarty و ویرایش قالب ها
تسلط کامل بهMySQL و پایگاه داده پرستاشاپ
تسلط کامل بهJavascript و jQuery
تسلط کامل بهمدیریت و تنظیمات پرستاشاپ
تسلط کامل به کنترل پنل های مختلف مدیریت هاست
همکاری مستقیم با توسعه دهنده های leotheme
یکی از چهار مجموعه بومی کننده پرستاشاپ در ایران(تنها مجموعه دارای مجوز کار – شرکت فناوری ارتباطات آراد امرتات)

 

چارچوب خدمات دهی :

پکیج خدمات فنی و تخصصی پرستاشاپ به اندازه ساپورت باکسی که خریداری کرده اید اعتبار دارد و بسته به اینکه شما چه نوع خدمتی از متخصصین ما دریافت میکنید (خدمات عادی ، کارشناسی ، تخصصی ) و مدت زمان پکیج برای شما محاسبه میگردد.چناچه از ساپورت باکس های شما باقی بماند میتوانید در آینده از آن استفاده نمایید.

در صورتی که ساپورت باکس بیشتر از خدمات ارائه شده خریداری کرده اید ، علاوه بر اینکه در آینده میتوانید از ان استفاده کنید این مهم برای شما مزیت خواهد بود و تیکت های شما در سامانه تیکتینگ در اولویت خواهد بود.

در حقیقت شما با خریداری این ساپورت باکس ها خدمات پشتیبانی فنی و تخصصی دریافت می کنید.

پرستاباکس بعنوان یک تیم فنی و تخصصی با باتجربه ده سال کار در زمینه فروشگاه های آنلاین با رعایت اصول اخلاقی ، حرفه ای و قوانین بین الملل کاملا در حفظ اطلاعات شما دقت خواهد کرد و اطلاعات شما نزد ما امانت خواهد بود.

برای رفع اختلال فروشگاه حداقل به اکانت ftp با دسترسی به تمامی فایل های مورد نیاز از فروشگاه ضروری می باشد.

برای رفع مشکلات دیتابیس فروشگاه شما نیاز به اطلاعات هاستینگ و اتصال به دیتابیس می باشد.

لذا دقت فرمایید برای رفع هر مشکلی دسترسی به آن بخش ضروری می باشد.

چناچه این پکیج را برای ارائه خدمات فنی و تخصصی خریداری می نمایید توجه داشه باشید ممکن خدمات خارج از این چارچوب ممکن است شامل هزینه جداگانه باشد لذا قبل از ثبت درخواست ساپورت باکس با راه های ارتباطی ما با مشتریان ارتباط برقرار نمایید.

مبلغی که شما در ازای این پکیج پرداخت میکنید بابت زمان و تخصص صرف شده برای بررسی فنی ، تخصصی ، رفع مشکل و ارائه راهکار مناسب برای فروشگاه میباشد و پس از ورود به سایت شما و انجام بررسی های لازم ، بازپس داده نخواهد شد. اگر مشکل توسط متخصصان ما رفع نگردد و یا راهکاری متناسب با آن چیزی که شما خواستید به شما ارائه نگردد با تایید واحد کنترل و نظارت مابقی مبلغ پرداخت شده قابل برگشت خواهد بود.

پیشنهاد :

چناچه ممکن است شما به خدماتی بیشتر از ساپورت باکس خریداری شده در آینده نیاز داشته باشید میتوانید با خریداری ساپورت باکس بیشتر مابقی آن را ذخیره برای آینده نمایید.

 

دو نکته که حتما باید بدانید :

  1.  بسته های پشتیبانی و فنی قابل تعویض نیستند ، پس در انتخاب نوع خدمات خود دقت فرمایید.
  2.  بعد از ثبت سفارش ، اطلاعات پرستاشاپ، هاست و شرح مشکل خود را به همراه نام فروشگاه و شماره سفارش به صورت پیام فقط در صفحه «  تیکت » اعلام نمایید.
ps304

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید