• جدید
تحلیل و آنالیز فروشگاه پرستاشاپ

تحلیل و آنالیز فروشگاه

550,000 تومان

تحلیل و آنالیز فروشگاه : تحلیل ، انالیز و بررسی فروشگاه شما از نظر هویت بصری و گرافیک ، بحث های فنی و تخصصی ، سرعت و حجم لود، فرآیند ثبت سفارش اعم از ثبت نام ، خرید ، بررسی موارد سئو و وضعیت حال حاضر فروشگاهتان در موتورهای جستجو و ارائه گزارش تصویری بصورت فایل PDF از نتیجه بررسی و آنالیز توسط متخصصان وب ترن

مقدار
 

کاملا ایمن با نسخه قانونی

 

دریافت کمتر از هفت ساعت کاری

 

تعویض محصول با شرایط خاص

بسته آنالیز فروشگاه شما

در جای جای جهان فروشگاه های اینترنتی موفق هر شش ماه یکبار فروشگاه اینترنتی خود را مورد ارزیابی و آنالیز قرار می دهند.بسیار از این فروشگاه های اینترنتی حتی داخل کادر اداری خود فردی را بعنوان آنالیزور مجموعه فروشگاهی اینترنتی خود دارند. در حقیقت آنالیزور وظیفه بررسی و تحلیل فروشگاه اینترنتی را در چارچوب و با زوایای مختلف داراست. به طور مثال این فرد متخصص فروشگاه را از نظر هویت بصری ، مسائل فنی، سئو و ... بررسی و آنالیز کرده و گزارش به همراه جزئیات و راهکارهای احتمالی ارائه می دهد.

از آن جهت که استخدام یک آنالیزور برای مجموعه های تازه به پا شده و یا در حال توسعه هزینه بر می باشد مجموعه وب ترن با درنظر گرفتن تمامی شرایط اقدام به ارائه این پکیج برای راحتی کار شما همراهان گرامی کرده است.

این پکیج به شما کمک میکند که مشکلات فنی فروشگاه خود را در یابید و درصدد رفع آن برآیید تا بتوانید با رقیبان خود رقابت کنید.

 

واحد شماره 1 ، تحلیل عملکرد فنی و کارکرد سایت

در مرحله اول باید کارکرد سایت مورد بررسی قرار بگیرد. تحلیل و بررسی اختلالات و مشکلات فنی فروشگاه باید توسط کارشناس و متخصص صورت گیرد و معمولا تحلیل این مورد توسط مدیران فروشگاه های اینترنتی بسیار سخت و گاها غیر ممکن می باشد. در این واحد ، فروشگاه شما از زاویه های گوناگون ، مختلف و تحت شرایط متمایز در دستگاه های متنوعی تست و تحلیل می شود تا باگ ها و هشدارهای احتمالی فروشگاه کشف و اطلاع رسانی گردد. البته در این مرحله مواردی نظیر ، اختلالات احتمالی ، سرعت فروشگاه و حجم فروشگاه در زوایای مختلف نیز با دقت بررسی می گردد.

واحد شماره 2، تحلیل و بررسی فروشگاه از نظر ظاهری هویت بصری

قطعا یکی از مهم ترین مسائل در بدو ورود به فروشگاه های اینترنتی وضعیت نمایش فروشگاه ، رنگبندی و گرافیک سایت ، نحوه ارائه در دستگاه های مختلف و نمایش المان های متفاوت می باشد. اولین چیزی که کاربر در فروشگاه نظرش نسبت به آن برای ماندن در فروشگاه باید جلب شود ظاهر فروشگاه می باشد. بنابراین مشکلات ظاهری، هویت بصری ، گرافیک نامناسب و المان های گرافیکی غیر استاندارد به سادگی می توانند در اولین نگاه از طرف مشتری بار منفی در مورد فروشگاه ایجاد کنند و به سادگی باعث کنسل شدن خرید مشتری و رفتن به فروشگاه های رقیب شود.

واحد هویت بصری وب ترن به صورت دقیق و تخصصی گرافیک و ظاهر فروشگاه شما را مورد بررسی قرار خواهد داد. کار این واحد بررسی وضعیت کامل هویت بصری فروشگاه اینترنتی از قبیل آنالیز رنگ بندی سایت، اسلایدشوها ، گرافیک سایت، بررسی بنرها ، وضعیت ظاهری صفحات داخلی فروشگاه، وضعیت ظاهری دسته بندی محصولات، وضعیت ظاهری صفحه محصول، آنالیز کیفیت و زیبایی تصاویر محصولات و سئو تصاویر ... می باشد.

ps302

برگه داده

سیستم
فروشگاه ساز پرستاشاپ
پشتیبانی
Yes
مشاوره رایگان خرید محصول
Yes
ارائه فایل راهنما
Yes

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید