پشتیبان پرستاشاپ

پشتیبان پرستاشاپ

2,000,000 تومان

پشتیبان پرستاشاپ : قرارداد پشتیبانی دوره ای پرستاشاپ | برای اینکه فروشگاه خود را با خیال آسوده مدیریت کنید ، میتوانید با تهیه پکیج پشتیبانی قراردادی و دوره ای فروشگاه های پرستاشاپ ، امور فنی و پشتیبانی خود را به تیم وب ترن بسپارید تا در اسرع وقت نسبت رفع مشکلاتتان اقدام شود.

پشتیبانی
بازه زمانی روزانه
مقدار
 

کاملا ایمن با نسخه قانونی

 

دریافت کمتر از هفت ساعت کاری

 

تعویض محصول با شرایط خاص

برای بیشتر مدیران فروشگاههای اینترنتی پرستاشاپ ، وجود یک کارشناس پرستاشاپ برای انجام کار های امور فنی و پشتیبانی فروشگاه پرستاشاپ ، بسیار مهم می باشد . بعضی مواقع اشتباهات کوچک میتواند اختلال و ناکارآمدی های جبران ناپذیری را برای فروشگاه شما بوجود بیاورد یا یک تنظیم اشتباه در تنظیمات فروشگاه ، بدون متوجه شدن شما باعث بوجود آمدن شرایط اشتباه در فروشتان شده و کسب و کار آنلاین شما را دچار اختلال جبران ناپذیر می کند.

معمولا مدیران فروشگاه های اینترنتی در دو بازه زمانی نیاز به پشتیبانی فروشگاه اینترنتی خود دارند ؛

مورد اول : زمانی که فروشگاه اینترنتی خود را به تازگی راه اندازی کرده و آشنایی با تنظیمات ، امور فنی و تخصصی سایت ندارند پس نیاز به یک پشتیبان برای راهنمایی و داده کاوی در روز دارند.

مورد دوم : زمانی که فروشگاه به رشد سازمان یافته شده کامل رسیده و مدیر فروشگاه اینترنتی دیگر قادر نیست که به تنهایی امور فنی ، پشتیبانی و داده کاوی سایت را به عهده بگیرد نیاز مبرم به یک پشتیبان فروشگاه دارند.

 

چارچوب خدمات قابل ارائه این پکیج توسط متخصصان ما

  • تمامی تنظیمات پایه و اولیه فروشگاه پرستاشاپی شما
  • رایزنی و رسیدگی به شاخه ها و محصول های فروشگاه
  • ورود اطلاعات و داده کاوی موارد آماده شده توسط شما برای محصولات، شاخه ها و سایر بخش ها
  • نصب ماژول و قالب در صورتی که از سایت معتبر و دارای لایسنس قانونی از فروشگاهی معتبر باشد
  • ارتقا ، نصب و به روز کردن فروشگاه
  • ایجاد تغییراتی محدود در ماژولها و قالب فروشگاه شما (فقط به صلاحدید متخصص)
  • تغییراتی محدود در بستر CSS یا JS ها
  • بررسی و راهنمایی موارد مربوط به اینماد و نشان رسانه های دیجیتال و درگاه های بانکی
  • بررسی و رفع اختلال های فنی بخاطر تنظیمات اشتباه
  • پاسخ به سوالات شما در خصوص نصب فروشگاه و تنظیمات آن
  • رهگیری سریع مشکلاتی که از طرف شما گزارش شده برای جلو بردن پروژه
  • پاسخگویی به سایر سوالات مرتبط به حوزه کاری تیم وب ترن به تشخیص متخصصان و کارشناسان وب ترن

 

اصول و قوانین پکیج پشتیبانی دوره ای وب ترن

  • توجه داشته باشید شما میتوانید با خریداری کردن این پکیج فقط در بازه زمانی و ساعتی تعیین شده نسبت به ارائه خدمات درخواست داشته باشید.
  • ساعات خدمات در هر روز فقط برای همان روز رزرو شده و امکان انتقال و یا حساب کردن آن برای روز های دیگر وجود ندارد.
  • اگر در یک روز شما به خدمات بیشتری از زمان تعیین شده نیاز داشتید ، میتوانید باقیمانده کار های خود را در روز بعد انجام داده یا طبق خدمات سازمانی تیم وب ترن و با نظر متخصصی که با شما همکاری دارد ، ساپورت باکس به اندازه لازم خریداری نمائید.
  • توجه داشته باشید تیکت های مربوط به این پکیج در اولویت بالاتری حتی نسب به پکیج همیار پرستاشاپ قرار میگیرند.
  • برای تنظیم ساعت رسیدگی به امور پشتیبانی فروشگاه ، شما باید از روز قبل و یا همان روز قبل از ساعت 9:30 درخواست خود را برای انجام امور پشتیبانی فروشگاه ارسال کنید. چناچه در بازه زمانی تعیین شده درخواست خود را ارائه ندهید تیم وب ترن به ناچار ساعتی را تعیین و یا ساعت همان روز کنسل خواهد شد.
  • چناچه شما پکیج ساعتی 6 تا 8 ساعته در روز را درخواست و خریداری کنید این زمان طبق ساعات اداری بر روی فروشگاه شما اعمال خواهد شد. ( به مانند یک کارمند)
  • این پکیج در ساعات اداری تیم وب ترن و روز های غیر تعطیل ارائه خدمات می دهد و در غیر اینصورت فقط با هماهنگی قبلی صورت میگیرد.
  • محدوده خدمات پکیج پشتیبانی در ابتدای توضیحات این پکیج مشخص شده و چناچه خدماتی خارج از این چهارچوب را درخواست دهید ابتدا برآورد هزینه شده و پرداخت گردید ؛ سپس خدمات به حضورتان تقدیم میگردد.
  • چناچه شما چندین فروشگاه آنلاین پرستاشاپی دارید میتوانید برای تمامی این فروشگاه ها از این پکیج استفاده نمایید.
  • ثبت تیکت مناسب ترین راه ارتباطی بین تیم وب ترن و شما می باشد تا بصورت مستند تمامی کار هایی که برای شما انجام شد قابل ارائه به سرپرست ها و ناظر های مجموعه باشد. ضمن اینکه شما میتوانید با هماهنگی پشتیبان خود از طریق تلگرام ، واتساپ و تلفنی در ارتباط باشید.
  • شروع این پکیج یک روز پس از خرید یا تمدید می باشد.

این پکیج پشتیبانی شامل چه خدماتی نمی‌شود؟

  • تولید محتوا برای محصولات و وبلاگ
  • هرگونه برنامه‌نویسی و تولید ماژول و قالب
  • مشکلات بیسیک که در قالب یا ماژول بوجود آورده اید که نیاز به بررسی توسط کارشناس برنامه نویسی داشته باشد
  • خدماتی که در توانمندی متخصص معرفی شده به شما نباشد
  • خدمات خارج از فروشگاه آنلاین و به خصوص پرستاشاپ
  • مشکلاتی که خارج از محدوده متخصص معرفی شده به شما باشد (تنظیمات هاست)

 

دو نکته که حتما باید بدانید :

  1.  پکیج های پشتیبانی و فنی قابل تعویض نیستند ، پس در انتخاب نوع خدمات خود دقت فرمایید.
  2.  بعد از ثبت سفارش ، در صورت نیاز نسبت به مشکلتان اطلاعات پرستاشاپ، هاست و شرح مشکل خود را به همراه نام فروشگاه و شماره سفارش به صورت پیام فقط در صفحه «  تیکت » اعلام نمایید.
ps301

برگه داده

سیستم
فروشگاه ساز پرستاشاپ
پشتیبانی
Yes
مشاوره رایگان خرید محصول
Yes
ارائه فایل راهنما
Yes

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید