چگونه بهینه سازی صفحات محصول را انجام دهیم?

person نویسنده: جواد شهداد list دسته: سئو و بهینه سازی آن تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 257

آیا می دانید 39٪ از کل ترافیک تجارت الکترونیکی جهانی از جستجو ناشی می شود؟

این دلیل مهمی است که باید وب سایت تجارت الکترونیکی شما در جست و جوها ظاهر شود یا ممکن است هرگز توسط مشتریان علاقه مند کشف نشود. در اینجا اهمیت سئو تجارت الکترونیکی بیش از بیش مشخص است.

هنگامی که سئوی سایت شما به خوبی کار شده باشد ، SEO به وب سایت های تجارت الکترونیکی اجازه می دهد بدون پرداخت هزینه تبلیغات ، به مخاطبان مورد نظر خود برسند. البته مراجعه افراد به وب سایت شما فقط نیمی از کار است. پس از پیدا کردن آنها ، باید آنها را با عکس های چشمگیر ، مطالب قانع کننده و موارد دیگر به فروشگاه آنلاین خود جذب کنید.

نمی دانید که چگونه می خواهید صفحات محصول خود را برای رده های برتر بهینه کنید؟ ما به شما خواهیم گفت :

  1. از عکس هایی استفاده کنید که دست در آن دخالت دارد

بهینه سازی محصول

97٪ از نتایج صفحه یک در موتورهای جستجو حداقل یک تصویر در صفحه دارند. علاوه بر این ، 33.16٪ مایل به دیدن چندین عکس هستند در حالی که 58.03٪ مایل به دیدن عکس های محصول هستند که آن را در 360 درجه نشان می دهد. این طبیعی است زیرا مشتری ها قبل از خرید نمی توانند محصول را لمس ، احساس یا آزمایش کنند.

در بیشتر مواقع ، تصاویر و فیلم هایی که مشتریان در صفحه محصول مشاهده می کنند تعیین می کنند که آیا آنها خریداری می کنند یا خیر. استفاده از تصاویر با کیفیت بالا و نورپردازی مناسب به تأکید بر محصول و ویژگی های آن کمک می کند. همچنین ، شامل چند تصویر سبک زندگی از محصول به مشتریان کمک می کند تا آن را در زندگی خود تصور کنند و ارتباط عاطفی با آن برقرار کنند.

به همین ترتیب ، از جمله فیلم ها به صورت تبلیغات ، یا آموزنده و نسخه های نمایشی نیز به مشتریان این امکان را می دهد تا ببینند که چگونه محصول در سبک زندگی خود جای می گیرد و مشکلات آنها را برطرف می کند. این امر باعث ایجاد انگیزه بیشتر در خرید محصول می شود.

  1. مطالب مفصل ارائه دهید

88٪ از خریداران ، محتوای دقیق محصول را بسیار مهم می دانند. به غیر از عکس ها و فیلم های که بعنوان ستاره ای در امکان خرید محصول به حساب می آیند ، شما به خوبی می توانید اطلاعات مفصلی در مورد ویژگی ها و مزایای محصول ارائه دهید.

توضیحات محصول شما باید مختصر و در عین حال جذاب باشد. لحن مارک بودن را در محصول خود حفظ کنید ، و از عنوان های مربوط ، زیر عنوان ها و نقاط گلوله استفاده کنید تا آنها را بیشتر بخوانید.

اطمینان حاصل کنید که محتوای صفحه برای SEO با کلمات کلیدی و عبارات مرتبط بهینه شده است ، بنابراین در موتور های جست و جو بهتر رتبه بندی می شود و مشتریان بیشتری را به خود جلب می کند.

  1. اطمینان از بهینه سازی موبایل

product seo

در سال 2018 ، مرورگر تلفن همراه اولین گزینه برای جستجوی آنلاین برای 44٪ از بزرگسالان آمریکایی بود. علاوه بر این ، 54 درصد از کل خرده فروشی های سنتی انتظار می رود تا سال 2021 از طریق تجارت الکترونیکی در ایالات متحده ایجاد شود. از این گذشته ، به روزرسانی اول فهرست بندی موبایل Google ، بهینه سازی وب سایت ها و صفحات محصول را برای ارتقاء تجربه کاربر در دستگاه ها و سیستم عامل ها ضرورت می دهد. ، به مشتریان کمک کنید در هر زمان و هر مکانی محصول مورد نظر را بخرند ، و تسهیل پرداختهای سریع تر و همچنین ایمن تر را نیز انجام دهند.

  1. اعتماد با رتبه بندی ها و نظرات مشتریان را تقویت کنید

ستاره دار کردن محصول

بررسی ها و رتبه بندی های صادقانه محصول ، شک و تردید مشتریان را روشن کرده و آنها را ترغیب به خرید از شما می کند. خریداران امروزی به همان اندازه که توصیه های شخصی می کنند به دلیل اثبات نظایر اجتماعی معتبر ، به بررسی های آنلاین اعتماد می کنند. در حقیقت ، 86٪ از مصرف کنندگان بررسی هایی را برای مشاغل محلی می خوانند (از جمله 95٪ افراد 18-34 ساله).

مشتریان وقتی از محصول راضی هستند ، نظرات عالی را می نویسند. اگر متوجه شدید که مشتری مکرر در حال بررسی محصولات شما نیست ، می توانید با صمیمیت از او بخواهید که این کار را از طریق ایمیل انجام دهد. حتماً دستورالعمل ها و پیوندهای لازم را در آن وارد کنید. حتی می توانید به آنها این امکان را بدهید که از پنج امتیاز به شما پنج امتیاز بدهند.

بررسی های بد باید اندک باشد و بعنوان پیشنهادی برای بهبود در نظر گرفته شود. نسبت سالم بررسیهای مثبت و منفی اصالت را به وب سایت شما می بخشد. پس از رفع شکایات مشتری ، می توانید بطور صمیمانه از آنها بخواهید که نظر خود را به نفع شما ویرایش کنند. انجام این کار به شما در ایجاد وفاداری و اعتبار کمک خواهد کرد.

  1. بهترین شیوه های سئو را انتخاب کنید

چند روش برتر که به شما در ایجاد محتوای SEO بدون ایجاد اشتباه کمک می کند ، در زیر ذکر شده است:

  • کلمه کلیدی اصلی خود را در برچسب عنوان صفحه و توضیحات متا صفحه محصول خود وارد کنید. علاوه بر این ، این عناصر را تا حد ممکن جلب توجه کنید تا مشتریان مجبور شوند روی آنها کلیک کنند.
  • از پیوندهای داخلی استفاده کنید تا مشتریان بتوانند وب سایت شما را بررسی کنند. اگر بتوانید آنها را درگیر نگه دارید،احتمالاً آنها از شما خریداری می کنند. همچنین ، این پیوندها باعث می شوند که رباتهای موتور جستجو خزنده وب سایت شما شوند ، به این معنی که رتبه بندی های شما حتما به سمت شمال می رود.
  • محتوای وب سایت شما باید فعلی ، اصلی و جذاب باشد. نقاط را به عناوین / زیر عناوین تقسیم کرده و توضیحات مربوط به کلمات کلیدی مناسب را اضافه کنید.
  • استفاده از کلمات مناسب به صفحه محصول به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا اطلاعات مربوط به هر یک از صفحات وب شما را دریابند. این به نوبه خود ، به شما کمک می کند تا توضیحات محصول شما در رتبه بندی بهتر قرار بگیرد و نرخ کلیک را افزایش دهد. برای انتخاب انواع کلمات متناسب با محصول خود ، برای دسترسی بهتر به محصول ، قیمت ها و بررسی ها بهkwfinder مراجعه کنید.
  • هر تصویر محصولی که استفاده می کنید باید متن ALT تصویر بهینه شده را داشته باشد زیرا به توصیف محتویات تصویر برای کاربران کمک می کند. در حقیقت ، Google وب سایت هایی را که متن ALT را فعال نمی کنند مجازات می کند. متن ALT باید توصیفی ، معنی دار ، از نقطه نظر و در عین حال توصیفی باشد. بعضی اوقات ، می توان از آن برای کلمات کلیدی نیز استفاده کرد.
  • روی یک ابزار جامع جستجوگرها ، مانند ماژول های SEO ، افزونه های PrestaShop سرمایه گذاری کنید که می تواند به بهبود SEO برای فروشگاه آنلاین شما کمک کند. با پر کردن برچسب های سئو ، پیوند داخلی ، نقشه سایت و سایر موارد موجود می تواند به ویژه در بهینه سازی دید فروشگاه شما در موتورهای جستجو موثر باشد.
  1. برای جستجوی صوتی بهینه سازی کنید

جست و جو صوتی

22٪ از سؤالات صوتی به سمت محتوای محلی هدایت می شوند. 82٪ از خریداران گوشی های هوشمند جستجوهای "در نزدیکی من" را انجام می دهند که بیش از 50٪ از این جستجوها منجر به مراجعه به فروشگاه شده است. با افزایش روز افزون تعداد افرادی که به طور روزانه از دستیاران دیجیتال استفاده می کنند ، بهینه سازی صفحات محصول شما برای جستجوی صوتی بر اساس موفقیت SEO بسیار مهم است. این فناوری به شناسایی زبان طبیعی ، علاقه ها و رفتار آنها به پردازش زبان طبیعی یا NLP متکی است.

این نکته را بخاطر بسپار که کلماتی که در جستجوی صوتی استفاده می شوند طولانی تر و مکالمه ای تر هستند. به عنوان مثال ، جستجوگر رستوران مکزیکی محلی ، جستجوگر احتمالاً از عباراتی مانند "بهترین رستوران مکزیکی در نزدیکی من" یا "رستوران مکزیکی در نزدیکی من پیدا کند" استفاده می کند.


بنابراین بهتر است موارد زیر را در استراتژی SEO خود برای جستجوی صوتی لحاظ کنید:

_ عباراتی که معمولاً برای توصیف موقعیت مکانی شما استفاده می شود.
_ نزدیکی من" را در برچسب های عنوان ، توضیحات متا ، پیوندهای داخلی و متن لنگر خود قرار دهید.
مکانهای با اهمیت در مکان شما

نتیجه :

در حالی که هدف اصلی کلیه وب سایتهای تجارت الکترونیکی افزایش مبدل ها است ، منطقی است که گام به گام در این مسیر پیش بروید. قبل از تبدیل ، باید پیدا شوید و اینجا جایی است که SEO تجارت الکترونیک می تواند بسیار مفید باشد. استفاده از تحمیل عکس و فیلم تا استفاده از بهترین شیوه های سئو ، رعایت نکات فوق به وب سایت تجارت الکترونیکی شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه برتر داشته باشد و ترافیک بیشتری کسب کند.

 

 

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید