پنج نکته محتوایی برای افزایش نرخ تبدیل

person نویسنده: محمدرضا درودی list دسته: سئو و بهینه سازی آن تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 70


برای افزایش نرخ تبدیل خود با استفاده از این مراحل آسان ، محتوای محصول خود را به راحتی بهینه کنید...

هنگامی که ما در مورد افزایش نرخ تبدیل صحبت می کنیم ، بسیاری فکر می کنند که این یک فرآیند SEO بسیار پیچیده است ، اما شما می توانید اولین قدم ها را به راحتی انجام دهید. اجازه دهید ابتدا یک سؤال از شما بپرسیم: شما برای فروشگاه خود در مورد بهینه سازی نرخ تبدیل چه خواهید کرد؟ آیا فکر می کنید باید بهینه سازی کنید؟ یا شاید شما به تبلیغاتی گران نیاز داشته باشید؟ در مورد تبلیغات Google چطور؟ اینها همه مهم هستند ، اما چیزی است که اکثر بازرگانان فراموش کرده اند ، "محتوا"!

 

نرخ تبدیل در تجارت الکترونیک چیست؟

به عبارت ساده ، به معنای تبدیل بازدید کنندگان وب سایت خود به خریداران و مشتریان است. هنگامی که یک کاربر به محصولات شما در فروشگاه آنلاین تان از طریق جستجوی Google ، پیوندهای خارجی ، بنرها تبلیغاتی و ...) دسترسی پیدا کند ، باید آنچه را که جستجو می کند ، به او ارائه دهید تا اطلاعات کاملی در مورد آن کسب کند.

هنگامی که بازدید کنندگان می توانند آنچه را که می خواهند پیدا کنند ، شانس بیشتری برای دریافت سفارش برای محصولات خود از آن بازدید کننده خواهید داشت. بنابراین ، شما بازدید کننده خود را با موفقیت به مشتری تبدیل کرده اید. اکنون که از CRO اطلاع دارید ، به ما بگویید که چگونه می توانید نرخ تبدیل خود را بهینه کرده و افزایش دهید و فروش خود را تقویت کنید؟؟؟

نظر خود را کامنت کنید...

نرخ تبدیل

5 نکته برای اهرم تبدیل شما چیست؟

شما می توانید کارهای زیادی برای نرخ تبدیل انجام دهید. می توانید نکاتی را در وبلاگ PrestaShop یا منابع دیگر پیدا کنید. آنچه ما قصد داریم به شما بگوییم این است که چگونه محتوای فوق العاده ای را برای محصولات خود ایجاد کنید تا نرخ تبدیل شما افزایش یابد. لطفاً توجه داشته باشید که مطالب محصول شما مانند توضیحات کوتاه و کامل محصول شما مهمترین بخشی است که باید روی آن تمرکز کنید.

 عنوان محصول خود را کوتاه و دقیق نگه دارید

اولین چیزی که بازدید کنندگان شما می خواهند بررسی کنند عنوان محصول شما است. اگر آنها فکر می کنند عنوان محصول همان چیزی است که آنها به دنبال آن هستند ، پس این شانس را دارید که آنها روی محصول شما کلیک کنند. بعلاوه ، اگر در گوگل محصولی را جستجو کرده و فروشگاه شما در نتایج اولیه شده باشد ، ابتدا عنوان متا را بررسی می کنند و تصمیم می گیرند کلیک کنید یا خیر.

بر اساس تحقیقات ما ، گوگل 50 تا 60 کاراکتر عناوین شما را در نتایج جستجو نشان می دهد. بنابراین ، ما به شما پیشنهاد می کنیم عنوان خود را بر روی 70 کاراکتر حداکثر تنظیم کنید.

وقتی می گوییم عنوان شما باید دقیق باشد ، بدان معنی است که باید جزئیات مهم در مورد محصول شما را درج کند. به عنوان مثال اگر شما در حال فروش لپ تاپ "Lenovo Y50-70" هستید ، عنوان محصول شما باید مانند این باشد:

لپ تاپ Lenovo Y50-70 15.6 ”4K Core i7-4710HQ 512 GB SSD

شما دو پرنده را با یک سنگ کشتید! نه تنها توجه بازدید کنندگان خود را به خود جلب کرده اید بلکه موتورهای جستجو را نیز مورد توجه قرار داده اند. اگر کلیه عناوین محصولات خود را از این طریق تغییر دهید ، رتبه سئو بسیار بهتری کسب خواهید کرد.

توضیحات کوتاه را فراموش نکنید

متأسفانه ، بیشتر بازرگانان پر کردن توضیحات کوتاه محصول را فراموش می کنند. آنها فکر می کنند مهم نیست اما اشتباه می کنند! توضیحات کوتاه محصول شما از آنجایی که پلی ارتباطی بین عنوان و توضیحات کامل محصول شما است بسیار مهم است. بر اساس عنوان محصول و توضیحات کوتاه ، بازدید کننده تصمیم می گیرد توضیحات کامل محصول شما را بخواند یا خیر.

اگر نکات مهمی در مورد محصول خود دارید ، آن را در خط اول توضیحات کوتاه بنویسید. علاوه بر این ، شامل جزئیات مختصر در مورد آن شوید. برای مثال ، توضیحی کوتاه برای لپ تاپ "Lenovo Y50-70" می تواند مانند این باشد:

"بهترین انتخاب اقتصادی برای گیمرهای حرفه ای - صرفه جویی در هزینه

نمایشگر 15.6 اینچی 4K

سری CPU Core i7 4710HQ

رم 16 گیگابایتی

SSD 512 گیگابایت

اکنون مراحل اول را بصورت حرفه ای در توضیحات کوتاه پایه گذاری کرده اید ، مرحله دیگر همه چیز در مورد توضیحات اصلی محصول است.

استاندارد های توضیحات محصول

اطمینان حاصل کنید که توضیحات محصول شما به راحتی قابل خواندن و درک است

در بیشتر موارد ، بازدید کنندگان یک فروشگاه آنلاین دانشمند نیستند. بنابراین ، شما قصد ندارید مقاله علمی در مورد ایجاد یک ماهواره فضایی بنویسید! لطفا در نظر داشته باشید که توضیحات کامل محصول شما باید به راحتی قابل خواندن و درک و البته جذاب باشد.

شما باید توضیحات خود را به پاراگراف های جداگانه تقسیم کنید و باید عنوان های مناسب و عنوان های زیر را برای آن تنظیم کنید. اگر کل توضیحات را بدون پاراگراف بنویسید ، باعث می شود بازدید کننده شما از خواندن خسته شود و میزان گزاف گویی شما را افزایش می دهد. بیش از حد از کلمات پیشرفته استفاده نکنید ، زیرا درک اطلاعات شما را برای بازدید کننده دشوار می کند.

ما ذکر کردیم که باید از سرفصل ها و زیر عنوان استفاده کنید. این بدان معناست که باید در توضیحات خود از برچسبهای<h1>تا <h6>استفاده کنید. از این برچسب های H برای عناوین غیر مهم استفاده نکنید. استفاده از این برچسب ها استانداردهای خاص خود را دارند که می توانید با استفاده از جستجوی Google پیدا کنید. اگر به طور صحیح از آنها استفاده کنید ، آنها به شما کمک می کنند توضیحی آسانتر برای خواندن داشته باشید ، میزان گزاف گویی را کاهش داده و رتبه سئوی خود را ارتقا دهید.

چندین روش وجود دارد که به شما می گوید مقاله شما چقدر راحت قابل خواندن و درک است. برای متون انگلیسی ، روش Flesch Reading Ease یکی از محبوب ترین آنهاست. برخی ابزارها و ماژول های آنلاین نمره Flesch را برای متن شما محاسبه می کنند. علاوه بر این ، آنها متن شما Flesch Kincaid Grade را نشان می دهند که نشان می دهد متن شما توسط خواننده مدرسه ابتدایی یا یک آموزش عالی قابل درک است.

نکته مهم: از همان برچسب عنوان محصول در توضیحات محصول خود استفاده نکنید. به عنوان مثال ، اگر عنوان محصول شما "لپ تاپ Lenovo Y50-70" است ، دقیقاً از همان عنوان موجود در توضیحات خود استفاده نکنید.

از لینک ها ، تصاویر و فیلم ها استفاده کنید

می توانید در توضیحات خود پیوند داخلی برقرار کنید. برای SEO بسیار مهم است که صفحات داخلی شما را به هم پیوند دهد. به عنوان مثال ، اگر مقاله ای در مورد CPU های مختلف دارید ، می توانید کلمه "CPU" را در قسمت توضیحات محصول خود به آن مقاله پیوند دهید. علاوه براین ، شما می توانید به بازدید کننده پیشنهاد دهید مقاله تان را در مورد "تفاوت بین نسل های CPU بخواند.

استفاده از تصاویر جذاب در توضیحات محصول شما نیز بسیار مهم است. اگر از تصاویر داخل آن استفاده می کنید ، شانس بیشتری دارید که بازدید کنندگان به خواندن توضیحات شما را به خواندن ادامه دهند. این بدان معناست که شما آنها را برای مدت زمان طولانی در  سایت خود نگه می دارید ،موارد بی مصرف را کاهش داده و شانس بالایی برای افزایش نرخ تبدیل خود دارید. همچنین باید متن alt کوتاه و معنی دار برای تصاویر خود وارد کنید.

فیلم ها برای برندگان است! اگر ممکن است فیلم های مرتبط را درون توضیحات محصول خود قرار دهید. فیلم ها می توانند نرخ تبدیل شما را به طرز جادویی افزایش دهند زیرا برای بازدید کنندگان بسیار جالب است. از آنجا که آنها نمی توانند محصول را در یک فروشگاه آنلاین لمس کنند ، نشان دادن یک ویدئو از آن محصول احساس بسیار نزدیکی به دست زدن به آن می دهد.

به عنوان مثال اگر شما در حال فروش تلفن همراه هستید ، می توانید یک فیلم بدون جعبه از آن تلفن تهیه کنید. نگران نباشید ؛ نیازی به تهیه فیلم با دوربین های حرفه ای و گران قیمت از جمله جلوه های ویژه نیست! می توانید فیلم های خود را با دوربین تلفن همراه خود نیز تهیه کنید.

کلمات کلیدی

مرحله نهایی: برنامه ریزی کلمات کلیدی

باید در نظر بگیرید موتورهای جستجو خیلی هوشمند هستند. وقتی سایت شما رقص را ادامه دهد ، بین توضیحات محصول شما ، دو مورد را بررسی می کنند:

   تراکم کلمات

   کلمات کلیدی LSI

چگالی کلمات: به معنای چند بار است که شما از همان کلمه در متن خود استفاده کرده اید. وقتی توضیحات خود را درباره تلفن همراه می نویسید ، باید بیشتر از سایر کلمات از کلمات مرتبط درباره آن تلفن همراه استفاده کنید. بنابراین موتورهای جستجو می فهمند که باید در آن صفحه به آن کلمات توجه بیشتری کنند.

کلید واژه های LSl : کلمات کلیدی LSI مخفف کلمات «فهرست بندی معنایی پنهان» است. این بدان معناست که نه تنها باید از تراکم کلمات مراقبت کرد بلکه کلمات کلیدی جستجو را نیز در نظر گرفت. کلمات کلیدی LSI مترادف یک کلمه نیست. به این مثال نگاه کنید:

شما محصولی با عنوان "تلفن همراه برند Xدارید. اگر کلمه "تلفن همراه" را در توضیحات کامل محصول خود ذکر کنید ، فقط از یک مترادف "تلفن همراه" استفاده کرده اید. برای سئو موجود در صفحه مناسب است اما کلمه کلیدی LSI نیست. کلمات کلیدی LSI برای عنوان محصول شما عبارتند از:

قیمت تلفن همراه برند X

تلفن همراه با نام تجاری X 32 گیگابایت

نام تجاری تلفن همراه با کیفیت Full HD

کلمات جسورانه کلمات کلیدی LSI برای تلفن همراه برند X است. در واقع شاید پیدا کردن کلمات کلیدی LSI برای هر محصول کمی دشوار به نظر برسد ، اما برخی ابزارها و ماژول های آنلاین وجود دارد که به طور خودکار این کلمات را به شما پیشنهاد می کنند.

با استفاده از این کلمات کلیدی در توضیحات کامل محصول خود ، به موتورهای جستجو کمک می کنید تا موضوع کلی صفحه خود را درک کنند و این امر به طور باورنکردنی رتبه سئو شما را بهبود می بخشد.

نتیجه

ایجاد تبلیغات در بستر وب بدون پیروی از این مراحل ، نکات و استانداردها به معنای هدر دادن پول و علاوه بر این زمان ارزشمند خود است. اگر فکر می کنید پیروی از آنها برای شما سخت است ، ما خبر خوبی برای شما داریم. ماژول های سئو را در PrestaShop Addons Markeplace بررسی کنید و یا از کارشناسان ما در بخش خدمات پرستاشاپ کمک بگیرید...

خدمات پرستاشاپ وب ترن

اگر ماژول یا قالبی در فروشگاه ادانز پرستاشاپ نظر شما را جلب کرد فقط با یک درخواست در سامانه پشتیبانی وب ترن راهنمایی ها و راهبری های لازم برای خرید را دریافت کنید :

سامانه پشتیبانی وب ترن

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید