بازاریابی دیجیتال : SEO vs SEM

person نویسنده: هانیه شهریارپور list دسته: سئو و بهینه سازی آن تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 76

استراتژی مناسب برای شما در بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال : SEO vs SEM - استراتژی مناسب برای شما چیست؟

آیا حضور آنلاین در کسب و کار آنلاین دارید؟ مثلاً یک فروشگاه اینترنتی؟ اگر بله ، احتمال وجود دارد که شما مدتی را صرف فکر کردن یا صحبت کردن در مورد نحوه استفاده از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا بازاریابی موتور جستجو (SEM) کنید تا افراد بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید.

بحث بین SEO و SEM موضوعی است که برای همیشه باعث ایجاد مکالمه در مورد بهترین روش های بازاریابی می شود. اگرچه این استدلال به احتمال زیاد ادامه خواهد یافت ، مسلماً یک چیز وجود دارد: برای توسعه کسب و کار آنلاین خود ، باید درک کنید منظور از SEO و SEM ، مزایای آنها و چگونگی تأثیرگذاری بر برند شما است. اما در ابتدا ، اجازه دهید تعدادی اعداد چشم انداز را بررسی کنیم.

آیا جستجوهای وب برای موفقیت مهم هستند؟

جستجوی وب یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در بازار امروز است.

به آن فکر کنید ، هر روز ، احتمالاً در Google چیزی جستجو می کنید - خواه بلیط کنسرت باشد یا برای رزرو یک میز در رستوران مورد علاقه خود.

شما تنها نیستید: 3.5 میلیارد نفر در هر روز چیزی را در Google جستجو می کنند.

این ترجمه به 1.2 تریلیون جستجو در سال تبدیل می شود و تعداد آنها همچنان در حال افزایش است.

این بدان معنی است که بسیاری از مشتریان - در تئوری منت!

اگر می خواهید تئوری را به عمل تبدیل کنید ، باید از قدرت بازاریابی دیجیتال استفاده کنید. اینگونه است که شما در این مجموعه عظیم ، مشتری های خود را جذب می کنید و مطمئن می شوید که آنها راه خود را به سایت شما پیدا می کنند و این دقیقاً همان جایی است که SEO و SEM بازی می کنند.

سئو و پرداخت

SEO در مقابل SEM - تفاوت در چیست؟

هر دو روش برای جذب بازدید کنندگان به وب سایت شما طراحی شده اند. تفاوت اساسی بین هر دو روش این است که SEM یک استراتژی پرداخت است ، در حالی که SEO یک استراتژی ارگانیک است. در این زمینه ارگانیک ، به معنای غیرقابل پرداخت و درست مانند موجودات زنده است ، رشد شما به تعامل با دیگران بستگی دارد. دریافت بازدید کننده بدون پرداخت هزینه برای آن به نظر بسیار خوب است ، درست است؟ بنابراین اجازه دهید ابتدا نگاهی دقیق تر به سئو داشته باشیم.

چگونه SEO می تواند دید شما را تقویت کند؟

SEO بهترین راه برای ورود مخاطب به وب سایت شماست. هنگامی که یک کاربر به دنبال محصولات یا خدمات خاص است ، موتور جستجوی Google مجموعه ای از نتایج را بر اساس آنچه الگوریتم های Google فکر می کنند بیشتر مربوط به جستجوی کاربر است ، نشان می دهد. بنابراین ، به جای پرداخت هزینه برای قرارگیری خود در Google ، می توانید تاکتیک های دیگری را مستقر کنید تا صفحه شما در بالا ظاهر شود.

یک روش سئو ممکن است وب سایت شما را به آنچه مشتریان شما به دنبال آن است نمایش دهد. می توان گفت که در وب سایت شما کلمات کلیدی خاصی وجود دارد. به عنوان مثال ، "فیروزه اصل" می تواند چیزی باشد که شما می خواهید به Google بروید ، بنابراین باید مطمئن شوید که وب سایت شما نیز چنین می گوید. هدف استفاده از کلمات کلیدی خاص برای جذب افراد به سایت شما تنها نیمی از داستان است. وقتی می خواهید وب سایت خود را به عنوان مرتبط انتخاب کنید ، دوست بودن وب سایت شما با سئو به یک عامل مهم تبدیل می شود.

بهبود قابلیت استفاده وب سایت شما به خودی خود موضوعی عظیم است. این موضوع به موضوعات مختلفی از جمله چیدمان و قالب بندی سایت شما ، کیفیت مطالب و خوانایی مطلب ، سرعت بارگذاری صفحه ، بهینه سازی چندرسانه ای ، تعداد پیوندهای ورودی و خروجی مربوط می شود و این لیست نیز می تواند ادامه یابد.

یکی از بهترین موارد در مورد SEO این است که شما فقط با بهبود قابلیت استفاده وب سایت و تجربه کاربر می توانید بهتر شوید. بنابراین ، هدف از هر استراتژی SEO این است که افراد تا حد امکان با محتوای شما در تعامل باشند. این رتبه بندی ارگانیک وب سایت شما را بالا می برد و می تواند شما را در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار دهد. اما قبل از شروع به بهبود سایت خود ، اجازه دهید خلاصه به SEM بپردازیم و ببینیم چه چیزی در این مورد خاص است.

آیا SEM معامله واقعی است؟

برخلاف سئو ، SEM یک تاکتیک پولی برای به دست آوردن دید ، در نتایج جستجوی گوگل است. به جای وابستگی کامل به وب سایت خود ، استراتژی های SEM شامل راه اندازی و بهینه سازی سایت را هم مورد امتحان قرار دهید. این رویکرد مبتنی بر بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) است. در حوزه Google ، بازاریابی PPC با Google Ads (قبلاً Google AdWords) برابر است.

تبلیغات Google در اینجا به طور خلاصه آمده است: شما محصولات یا خدمات خود را ایجاد می کنید. وقتی در جستجوی خود از کلمات کلیدی استفاده می کنید ، نتایج جستجو برای شما بیشترین اهمیت را دارد. بله ، این اتفاقی است که برای هر 3.5 میلیارد جستجو هر روز می افتد.

همانطور که از نام PPC در حال حاضر مشخص است ، شما هرگز هزینه سرمایه گذاری خود را پرداخت نمی کنید. در عوض ، شما فقط برای نتایج واقعی هزینه می کنید - کلیک کنید.

همچنین ، تبلیغ کنندگان در Google Ads برای هر 1 دلار که سرمایه گذاری کرده اند 2 دلار درآمد کسب کرده اند.

بنابراین ، پس از استفاده از Google Ads ، انتظار داشته باشید که سرمایه گذاری خود را دو برابر کنید.

در اینجا شما باید در مورد چگونگی بهبود استراتژی تجاری خود فکر کنید. اگر این مورد باشد ، این گزینه بسیار خوب کار می کند. کلیک های بیشتر به نوبه خود منجر به دید بهتر و فروش بیشتر می شود. برخی از معیارها در نظر گرفته شده اند که شما در مقابل سایرانی که همان کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند ، رقابت خواهید کرد ، که می تواند آن را فریب دهد. Goal SEM ابزاری بسیار مفید برای شماست تا بتوانید از رقابت خود جلو بروید - به ویژه هنگام کار در عرصه تجارت الکترونیکی...

هزار و یک شب سئو

اکنون می دانید منظور SEO چیست و تفاوت آن با SEM در چیست. اما چگونه باید در استراتژی کلی بازاریابی خود ادغام شوید؟ اگر بیش از دیگری روی دیگری متمرکز شوید ، ممکن است مزیت رویکرد جمعی را از دست بدهید. بنابراین از کجا باید شروع کنید؟

در حالی که می توانید اعتقاد داشته باشید که استراتژی سئو جذاب تر است زیرا می تواند ترافیک "رایگان" ایجاد کند ، بهتر است به آن نگاه کنید و از نکات جانبی آن نیز در نظر بگیرید.

کمتر کسی می داند که چگونه می تواند محتوا ایجاد کند و تنظیمات سایت را مطابق با اصول SEO انجام دهد. Google همچنین درباره نحوه ارزیابی الگوریتم های وب سایت شما و اختصاص موقعیت رتبه بندی ، مخفی است. اگر در سئو کارآزمایی ندارید ، بعید به نظر می رسد که به طور غریزی به پیشرفت هایی برسید که باعث افزایش رتبه ارگانیک شما می شود.

به عبارت دیگر ، سئو زمان و تلاش زیادی را می طلبد.

همچنین ، رتبه بندی شما به کاربران دیگری که مطالب شما را می خوانند و پیوندهایی در وب سایت های دیگر ایجاد می کنند بستگی دارد. فرض کنیم افراد می خواهند در سایتهای خود پیوندهایی را به وب سایت شما ایجاد کنند. اما چگونه قرار است آنها در جستجوی شما باشند؟ در صورت عدم مشاهده در نتایج جستجوی Google ، متوجه شما نخواهند شد ، به این معنی که پیوندهای لازم برای بهبود رتبه خود را ایجاد نخواهند کرد.

برای شکستن این حلقه و تسریع در مسیر موفقیت در بازاریابی دیجیتال ، SEM مفید است.

رشد خود را با SEM شروع کنید

موفقیت اصلی در بازاریابی دیجیتال تأثیر فوری با استفاده از SEM است.

ابتدا مخاطبان مورد نظر خود را هدف قرار داده و سپس تبلیغات خود را فعال و اجرا می کنید ، و مخاطب هدف شما در Google کلمات کلیدی خاصی را جستجو می کند.

SEM بازاریابی شما را به سادگی با زدن سوئیچ آسان می کند. در هر زمان ، دید خود را افزایش داده و بازدید کنندگان بیشتری را جذب کنید. یا هر وقت کافی بود آنها را خاموش کنید. شما نمی توانید این کار را با سئو انجام دهید زیرا این یک روند افزایشی است. Google نتایج جستجو را نشان می دهد.

SEO می تواند به شما در سرعت بخشیدن به روند آزمایش کمک کند ، بنابراین می دانید برای رتبه بندی بهتر SEO چه باید بکنید. با SEM می توانید به سرعت تبلیغات خود را افزایش و حتی در پیام و قالب آنها تجدید نظر کنید ، مخاطبان مختلف را هدف قرار داده و محتوای صفحه ورود را تغییر دهید. انجام این کار به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی تاکتیک های مختلفی را آزمایش کرده و بینش ارزشمندی در مورد مخاطبان خود و پیشرفت های احتمالی تجربه کاربر در سایت خود کسب کنید.

این سطح از انعطاف پذیری برای همه افرادی که می خواهند به اهداف خود برسند و تجارت خود را توسعه دهند یک استراتژی اساسی ایجاد می کند.

استراتژی پرداخت و استراتژی سئو

ابزارهای بازاریابی مناسب را بدست آورید

انتخاب تعادل مناسب بین سئو و SEM به این بستگی دارد که هدف شما چیست.

وقت شما مهم است و نباید تلف شود. اگر می خواهید با استفاده از بازاریابی دیجیتال ، پتانسیل شغلی خود را به سرعت تحقق بخشید ، احتمالاً به دنبال یک استراتژی SEM با استفاده از Google Ads هستید. کلید موفقیت از طریق Google Ads ابزارهای مناسب برای کمک به شما در ساخت و مدیریت تبلیغات است. ماژول Google Partner و Premium PrestaShop Partner Cobiro.

این امیدوار کننده ترین روش برای پخش کلمات کلیدی شما ، جلب مشتریان جدید و بزرگ شدن است.

چناچه مایل به استفاده از ماژول های پیشنهادی هستید و میخواهید آن را خریداری کنید و یا چناچه مایل به استفاده از خدمات ما هستید از سامانه پشتیبانی ما استفاده نمایید :

پرتال پشتیبانی وب ترن

 

 

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید